Gwarancja

grafika-nad-opis-o-gwarancji

Znalezione obrazy dla zapytania gwarancja

Samochody z Gwarancją Techniczną

Zakup auta to zawsze ważna decyzja i znaczny wydatek.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dla Państwa bezpieczeństwo, wygoda
i bezstresowa jazda nowo zakupionym samochodem.

Dlatego umożliwiamy zakup auta z Polisą Gwarancyjną. Ubezpieczenie mechanicznych i elektrycznych awarii pojazdu.

Ciesz się bezstresową jazdą, a rozwiązanie ewentualnych problemów zostaw ubezpieczycielowi.

Program Gwarancji uchroni Cię od niespodziewanych kosztów napraw. W tym programie to ubezpieczyciel pokrywa koszty usunięcia awarii, jakie mogą wystąpić na terenie Polski jak i całej Unii Europejskiej.  


pieczatka-gwarancja

Co zyskujesz?

Spokój umysłu w przypadku awarii pojazdu
Kompleksową obsługę
Minimum formalności
Bezpłatne usunięcia awarii (części i robocizna) zgodnie z warunkami programu
Fachowe i profesjonalne naprawy w ASO lub we wskazanym przez siebie warsztacie napraw
Naprawy zgodnie z technologią producenta
Możliwość zgłoszenia kilku szkód w całym okresie ważności Polisy

Uczestnicząc w programie Gwarancji, nabywasz także prawo do korzystania z profesjonalnej pomocy drogowej Assistance.

Dzięki programowi znacznie obniżysz koszty użytkowania samochodu, a potencjalnego kosztu wymiany najważniejszych elementów nie pokryjesz z własnej kieszeni.


Podobny obraz

Ochrona rozpoczyna się z dniem przystąpienia do programu, tj. w dniu zakupu pojazdu.

Polisę Gwarancyjną wystawiamy dla Państwa na miejscu i dołączamy do kompletnej dokumentacji auta.

 


Jak wygląda procedura likwidacji szkody?

Krok 1:

Szkodę możesz zgłosić osobiście lub może zrobić to za Ciebie Twój mechanik. Pamiętaj, że przed przystąpieniem do naprawy warunkiem koniecznym jest kontakt z Centrum Autoryzacji Szkód.

Zgłoś szkodę telefonicznie pod numerem +32 797 10 41 w ciągu 7 dni od daty jej wystąpienia.

Krok 2:

Wybierz dogodne dla Ciebie miejsce naprawy, Autoryzowaną Stację Obsługi lub serwis wskazany przez Ciebie lub Administratora celem wykonania oględzin. Masz na to 5 dni od daty zgłoszenia szkody.

Krok 3:

Serwis wykona kosztorys naprawy i wystąpi o akceptację Administratora przed jej rozpoczęciem. Akceptacja drobnych napraw następuje w ciągu 1 godziny, większych do 24 godzin.

Krok 4:

Odszkodowanie wypłacane jest na rzecz autoryzowanego serwisu lub Tobie na konto bankowe po przedłożeniu faktury za naprawę pojazdu.

grafika-pod-opis-gwarancji-defend

Znalezione obrazy dla zapytania gwarancja


Administrator / Centrum Autoryzacji Szkód:

Defend Insurance Sp. z o.o.
ul. Ligocka 103, Katowice 40-568
ul. Bonifraterska 17/6 piętro, Warszawa 00-203

tel.: 32 797 10 41
www.defendinsurance.eu/pl

www.gwarancjedefend.pl
e-mail: [email protected]

 


 

Samochody z Pisemną Gwarancją Przebiegu

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/landingi-editor-uploads/KymiueYS/LOGO_SPRAWDZONY_NIEKR_CONY_ok.jpg

Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że dołączyliśmy do
ogólnopolskiej kampanii „Sprawdzony – Niekręcony”.
Wspieramy inicjatywę, która ma na celu wyeliminowanie z rynku procederu „kręcenia liczników”.
Wraz z organizatorami chcemy oduczyć Polaków przyzwolenia na zaniżanie przebiegu w samochodach.

Co to oznacza dla naszych klientów?
Tak jak do tej pory, możecie być pewni, że auta z oferty są sprawdzone i „nieprzekręcone”.

Uczestnictwo w akcji to potwierdzenie, że firma MONARO Samochody z polskich salonów należy do grona uczciwych sprzedawców samochodów używanych i daje gwarancję, że każdy kupiony w niej pojazd ma na liczniku realny przebieg, a Klienci nie przepłacają za nabyte auta.

Szybki kontakt!